Władze i Akcjonariat
O firmie
ONE S.A. jest spółką, której podstawowym przedmiotem działalności jest:
- zarządzanie spółkami w ramach kontraktów o zarządzanie,
- kreowanie oraz zarządzanie ich ofertą jako całości (dla grupy spółek),
- planowanie i realizacja strategii (także dla grupy spółek),
- organizacja finansowania rozwojowych projektów,
- nadzór nad realizowanymi inwestycjami.
Na przychody ONE S.A. składają się opłaty za zarządzanie, uwzględniające koszty aktualnie realizowanych projektów na rzecz obsługiwanych klientów i spółek.
Od 7 lipca 2014 roku Spółka notowana jest na rynku równoległym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. (ticker: FMG) po przenosinach z rynku alternatywnego NewConnect oraz przeprowadzeniu publicznej oferty akcji serii E. Wcześniej Spółka od 2 grudnia 2009 roku notowana była na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
Barłomiej Gajecki
Prezes Zarządu
PPan Bartłomiej Sergiusz Gajecki w latach 2015-2016 oraz 2017 – 2019 pełnił funkcję Członka Zarządu Spółki, zaś wcześniej pełnił funkcję prokurenta. Pełnił także funkcje w organach zarządzających w spółkach dawnej grupy kapitałowej Spółki. Pan Bartłomiej Sergiusz Gajecki pełnił w przeszłości funkcje również w: BMT SPORT Sp. z o.o. / stanowisko: Prezes Zarządu YAWAL S.A. / stanowisko: Główny Specjalista d/s Finansowych, Investor Relationship Manager GAMMA Sp. z o.o. / stanowisko: Prezes Zarządu PAGED – WEFEM S.A. / stanowisko: Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy; FON S.A. / stanowisko: Prezes Zarządu
Pan Bartłomiej Sergiusz Gajecki posiada wykształcenie wyższe: Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania, tytuł magistra inżyniera zarządzania i marketingu, specjalizacja – zarządzanie finansami przedsiębiorstw; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie, Studia MBA; kurs ACCA (ang. Association of Chartered Certified Accountants) – w trakcie
Pan Bartłomiej Gajecki biegle włada językiem angielskim.
Pan Bartłomiej Sergiusz Gajecki nie prowadzi w stosunku do Spółki działalności konkurencyjnej oraz nie uczestniczy w spółkach konkurencyjnych jako ich wspólnik, ani jako członek organów spółek kapitałowych. Nie uczestniczy również w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organów.
Pan Bartłomiej Gajecki nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Pani Justyna Kuś
Pani Justyna Kuś ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. W 2012 roku, również z wyróżnieniem, ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Odbyła studia podyplomowe w zakresie Prawa Zamówień Publicznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studium dla Doradców Podatkowych przy Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy. Uczestniczyła w licznych szkoleniach z zakresu ochrony danych osobowych oraz aspektów prawnych umów wdrożeniowych IT.
Pani Justyna Kuś związana jest Grupą Skłodowscy z Marek, w ramach której jest między innymi od czerwca 2015 roku partnerem w Kancelarii Radcy Prawnego i Doradcy Podatkowego Justyna Kuś, Dariusz Skłodowski Honestus spółka partnerska.
Pani Justyna Kuś specjalizuje się w sprawach gospodarczych łączących w sobie aspekty prawno-podatkowe, prawie spółek, prawie pracy i ubezpieczeń społecznych oraz obsłudze klientów anglojęzycznych. Pani Justyna Kuś zajmuje się tematyką przekształceń podmiotowych przedsiębiorstw, sporów przed sądami w sprawach gospodarczych i w postępowaniach sądowo-administracyjnych. Ma doświadczenie w reprezentowaniu spraw klientów przed sądami, w tym przed Naczelnym Sądem Administracyjnym.
Pani Justyna Kuś biegle posługuje się językiem angielskim.
Pani Justyna Kuś poinformowała Zarząd Spółki, że jej nazwisko nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Pani Justyna Fronc
Pani Justyna Fronc ukończyła podyplomowe studia na kierunku: Marketing w Sferze Publicznej; specjalizacja - Marketing i Reklama Społeczna na Wydział Dziennikarstwa i Polityki Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego oraz filologię rosyjską na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Pani Justyna Fronc zajmuje się zawodowo zarządzaniem i koordynacją realizacji inicjatyw w obszarze rozwoju systemów IT oraz opracowywaniem metodyki i wdrażanie standardów w zakresie prowadzenia projektów i inicjatyw w obszarze IT.
Pani Justyna Fronc pracowała jako specjalista ds. promocji i PR w Polskim Radio „Radio Dla Ciebie” S.A. Posiada doświadczenie w pracy w banku oraz firmie ubezpieczeniowej w biurze rozwoju systemów IT na stanowisku Project Manager IT oraz w biurze sprzedaży.
Pani Justyna Fronc nie prowadzi w stosunku do Spółki działalności konkurencyjnej oraz nie uczestniczy w spółkach konkurencyjnych jako ich wspólnik, ani jako członek organów spółek kapitałowych. Nie uczestniczy również w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organów. Pani Justyna Fronc poinformował Zarząd Spółki, że jej nazwisko nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Pan Jakub Ickiewicz
Pan Jakub Ickiewicz ukończył kierunki: Finanse przedsiębiorstw na Uczelni Vistula oraz Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej, o specjalizacji: rachunkowość.
Pan Jakub Ickiewicz w przeszłości w okresie 2015 – 2018 zajmował się również koordynacją pracy podległych pośredników ubezpieczeniowych, rekrutacją i szkoleniem nowych agentów ubezpieczeniowych w Polisa Życie Ubezpieczenia Sp. z o. o. W okresie od 2014 do 2015 zajmował w Deutsche Bank, Concordia Finance oraz Open Finance doradztwem inwestycyjnym, sprzedażą produktów kredytowych i aktywnym pozyskiwaniem klientów systemem rekomendacyjnym.
Pan Jakub Ickiewicz obecnie pracuje na stanowisku Kierownika Sprzedaży w Compensa TU na Życie S.A., gdzie zawodowo zajmuje się zarządzaniem zespołem, realizacją wyznaczonych planów sprzedaży, a także rozwojem i tworzeniem nowych ofert produktowych. Pan Jakub Ickiewicz biegle włada językiem angielskim.
Pan Jakub Ickiewicz poinformował Zarząd Spółki, że jego nazwisko nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Paweł Tomasz Osowski
Pan Paweł Osowski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz University of Florida, Levin College of Law. Uczestnik studiów EMBA w Szkole Głównej Handlowej i University of Montreal.
Aktualnie pełni funkcję dyrektora i współzarządzającego portfelami w funduszu inwestycyjnym Anderton SICAV PLC, w sub-funduszach Challenger Impact High Income Fund I oraz Endeavour Real Assets Fund II (Sparkasse Bank). Jest prezesem zarządu Quant sp. z o.o., ONEX Capital Limited, dyrektorem w NEXT Asset Management Ltd, z siedzibą na Malcie.
W latach 2004-2020 był wspólnikiem w Warsaw Consultants, spółce doradczej w zakresie komunikacji strategicznej, pracował, m.in. dla BlackRock, ProService Finteco, IT Card SA, DLA Piper. Doradzał, m.in. LitPol Link, polsko-liewskiemu operatorowi połączenia elektroenergetyczne między Polską a Litwą, które łączy bałtycki system przesyłowy z synchroniczną siecią Europy kontynentalnej; Wolters Kluwer Polska, PointPark Properties, COVEC, Shanghai Construction Group. Pełnił funkcję w zarządach szeregu spółek portfelowych funduszy VC/PE. W latach 2012-2014 wspólnik w kancelarii Pietrzyk Orzechowski Wójtowicz SKA. W latach 2017-2020, ekspert Komisji Europejskiej (Agencji Wykonawczej ds Małych i Średnich Przedsiębiorstw), w zakresie oceny projektów inwestycyjnych. W latach 2010-2016, członek zarządu spółek publicznych: Financial Intermediaries Polska S.A. oraz Arena.pl S.A. W latach 2015-2020, członek Rady Dyrektorów PRBI, międzynarodowej sieci firm doradczych z siedzibą w Nowym Jorku (USA). Wcześniej country manager BlueBull AG, spółki z branży finansowej, z siedzibą w Szwajcarii.
Pan Paweł Tomasz Osowski złożył oświadczenie, z którego wynika, że jego działalność wykonywana poza Spółką, nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej ani jako członek organu spółki kapitałowej, a także nie uczestniczy w innych konkurencyjnych osobach prawnych jako członek ich organów.
Michał Sobiech
Pan Michał Sobiech posiada tytuł magistra politologii Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Pan Michał Sobiech zajmuje się w Avon Operations Polska Sp. z o.o. planowaniem zakupu materiałów, planowaniem awaryjnym na wypadek sytuacji kryzysowych, współpracą z dostawcami zlokalizowanymi w całej Europie.
an Michał Sobiech jest odpowiedzialny za planowanie dostaw komponentów w celu spełnienia wymagań produkcyjnych i minimalne poziomy zapasów bezpieczeństwa w oparciu o cele produkcji długo i krótkookresowe. Pan Michał Sobiech jest odpowiedzialny za rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami.
Pan Michał Sobiech biegle włada językiem angielskim.
Pan Michał Sobiech poinformował Zarząd Spółki, że jego nazwisko nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Akcjonariat
Lp. | Akcjonariusz | Liczba akcji | Wartość nominalna akcji (zł) | Udział procentowy |
1 | Wise Capital Alternatywna Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. | 44 443 | 8 577 499 | 18,69% |
2 | ANDERTON SICAV PLC | 44 000 | 8 492 000 | 18,51% |
3 | Noble Capital Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością | 41 451 | 8 000 043 | 17,44% |
4 | Al Awael Investments Limited | 36 270 | 7 000 110 | 15,26% |
5 | Pozostali | 71 579 | 13 814 747 | 30,10% |
* Stan na dzień 08.01.2025 r.
Informacje rejestrowe
WISE ENERGY S.A.
ul. Naruszewicza 27 lok. 2
02-627 Warszawa
NIP 526 27 25 362
REGON 015529329
KRS 0000320565
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział KRS
Kapitał zakładowy w wysokości 45 884 399,00 zł (opłacony w całości)